torstai 9. toukokuuta 2013

Tuli shoppailtua

En tiedä mikä muhun meni, mutta päätinpä tilata vähän lankaa  Lankaidean alesta. En edes muista, miksi sinne menin, mutta yhtäkkiä huomasin tilanneeni tällaiset.
 
Keltaista lankaa mulla on ylivoimaisesti vähiten, kun järkkää Ravelryssa langat värin mukaan. Se ei oikein ole mun värikään, mutta ehkä siitä tulee mun väri. Ainakin pienessä mittasuhteessa.


 
Mun mielestä Merino Extra Finen vyöte on todella ihana.
 
 
Näitä nappeja tilasin viisi, terassikuvausten jälkeen niitä on neljä. Ja tyhmintä on, että tiesin jo etukäteen, että siinä käy näin. Näitä ajattelin ja ajattelen edelleen keltaisten Baby merinojen kaveriksi vauvan takkia varten. Ehkä pitää pistää lisätilaus menemään.



Sitten mustaa.  Merino Extra Fine on aika suloisen tuntuista, ja jos tilaamani tusina on tarpeeksi, teen siitä itselleni takin tai jotain.
 

 
Nepal on vanhasta kokemuksesta aika ihkulanka ja halpakin vielä. Näitä olisi myös puserollinen tai takillinen. Väri on harmaanliila.

 
Nämä turkoosit alpakat aikovat yhdistyä joskus ylläolevien keltaisten lajitoveriensa kanssa esim. raidalliseksi kolmiohuiviksi. Olen monesti kuolannut Ravelryssa senkaltaisia raidoituksia. Vaikkeivät nämäkään ole oikein mun värejä.
 
Just kun mun piti PIENENTÄÄ mun lankavarastoa. Toisaalta en oo pitkään aikaan odottanut mitään lankalähetystä näin paljoa. Ehkä syynä on tuo uusi väritys. Mulla kun ei juuri noita keltaisia neulomuksiakaan ole näpeistä lähtenyt.  

1 kommentti:

Kiva, kun kävit kommentoimassa! :)