keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Kaksi kärpästä ja niin edelleen

Lempikauppani TitiTyy ilmoitteli viime viikolla lähtevänsä Vaasaan ja koska olin sinne menossa itsekin, kävi heti mielessä, että lankaa voisi ostaa. En ehtinyt Vaasan PopUp-storeen, mutta Tiina ystävällisesti roudasi tilaamani langat minulle silti, iso kiitos!
 
 
Kun tein alkuvuodesta lankainventaarion, huomasin, kuinka vähän minulla on ei-värikkäitä (musta, valkoinen, ruskea, harmaa) lankoja ja olen tämän nyt yrittänyt muistaa lankahankintoja tehdessäni. Kieltämättä kaikki värikkäät langat, eritoten punaiset ja vihreät, huutelevat mun nimeäni nettikaupoissa, mutta niitä kyllä löytyy kotoa ja olen yrittänyt pitää pään kylmänä.
 
Ylimmät jo kerityt Cascaden Heritaget ovat tiettyyn tarkoitukseen valitut. Holst Garnin Highland-sukkalangalle ei ole vielä tarkoitusta, mutta se on ollut monet kerrat jo ostoskorissa odottelemassa. Ensituntuma on todella pehmoinen.
 
Koska Vaasan reissu oli muutenkin onnistunut, pääsen vielä keväämmällä ihan oikeaan TitiTyyhyn hypistelemään. Mikäs sen mukavampaa! 

4 kommenttia:

  1. Minä pääsin käymään Ylikivassa mikä oli mukavaa. Ihania lankoja löytyi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti! Ihania lankoja tuolta löytyy aina.

      Poista
  2. Ihania värittömyyslankoja, paitsi tietty toi punainen. Se on ihana värillisyyslanka :-D
    Hauska nähdä, että jollekulle muulle käy samoin kuin mullekin. Laatikot on väärällään kaikenlaisia riemunkirjavia tai hillityn värikkäitä (niinkö vihreitä ja oransseja), mutta niitä perushillittyjä kavereita noille räimeille väreille ei ole. Juuri taputin itseäni olkapäälle, kun sain ostettua paidallisen värittömän ruskiaa Ebenholtzia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No se onkin aika täydellinen punainen. :) Kyllä mäkin ihan jouduin keskittymään, että sain näinkin hillityn komppanjan kerättyä... :D

      Poista

Kiva, kun kävit kommentoimassa! :)