torstai 14. marraskuuta 2013

Yllytetty

 
Ei mulla sitten muuta.

8 kommenttia:

  1. Ihan pikkiriikkisen syytän, Sanna, sua ja kauniita pipojasi! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen pahoillani, ehkä...
      Mulla on taas pipontekele puikoilla - sama lanka, sama malli, värinä tällä kertaa tuo ihana harmaa. :)

      Poista
    2. Ei tarvitse olla, neulojahan tarvitsee aina jonkun syyn, miksi pitää ostaa lisää lankaa...Itsellenikin ajattelin juuri harmaata, tyttärelle tulee valkoinen. Sitten kun taas joskus ehtii... :)

      Poista
  2. No en ole yllättynyt, että sut on yllytetty ja sä sitten menit lankaan....kauniitahan noi on ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, lankaan mentiin niin että napsahti, hyvä Anonyymi! :)

      Poista
  3. Siis se olen minä toi ylläoleva Anonyymi :) ja ihania noi viimisetkin lankaostokset!!
    Täti Jkl

    VastaaPoista

Kiva, kun kävit kommentoimassa! :)